Poděkování

23.11.2013 18:03

Rád bych touto cestou poděkoval přátelům a rodině, kteří mě po celou dobu podporovali.

Blog

Boccia aneb výborný sport co mě baví

23.11.2013 20:33
V roce 2012 jsem se přidal do teamu Boccia TJ STS Praha. Sportovat mě bavilo i za zdrava, takže jsem byl opravdu nadšený. Začátky byly opravdu těžké, to přiznávám. Navíc výborné vedení trenéra Ládi Noska mě o to více motivovalo, abych na sobě zamakal. Těšil jsem se na závody v Portugalsku, avšak po...

První zpráva

23.11.2013 17:42
Dnes byl spuštěn můj nový blog. Prosím sledujte jej, budu se snažit přinášet vždy aktuální informace. Číst zprávy tohoto blogu je možné i přes RSS kanál.

Hledám sponzory

Hledám finanční výpomoc pro zakoupení kompenzačních pomůcek

23.11.2013 18:15
Jelikož život kvadruplegika je náročný nejen pro samotného vozíčkáře, ale i pro jeho okolí a bohužel VZP nehradní potřebné kompenzační pomůcky pro usnadnění každodenních činností, rád bych touto cestou požádal o sponzorský dar či finanční příspěvek. Jelikož jsem dostal přidělený nový byt, ve...

Nový start aneb dostal jsem startovací byt se spolubydlením

Úvodní slovo

01.02.2014 16:59
Jmenuji se Dan Potyš a jsem kvadruplegik, tyto stránky vznikly, abych se podělil nejen o své zkušenosti, ale také proto, že hledám sponzory pro kompenzační pomůcky potřebné k běžnému životu. Děkuji za návštěvu mého webu.

Dva nesamostatní kvadruplegici bydlí sami

04.04.2012 12:16
Od Magistrátu hlavního města Prahy převzali dnes bezbariérový byt dva vozíčkáři, kteří jsou po úraze krční páteře a poškození míchy odkázáni na 24hodinovou asistenci. Lidé po úrazech páteře jsou schopni bydlet sami, ale potřebují pomoc blízké osoby nebo asistenční služby. Bydlení pro kvadruplegiky“...

Poděkování

Společnosti, které mě provázejí od doby úrazu

23.11.2013 21:03
www.paraple.cz www.czepa.cz www.vozejkov.cz www.adaptia.cz www.rehabilitace.cz www.praha.charita.cz www.coloplast.cz www.charta77.cz www.ottobock.cz